2017/10/11

Eltelt egy újabb év...



Az elmúlt hét hétfőjén (2017. október 2.) ismét Pécsre látogattunk kedves feleségemmel a szokásos, éves állapotfelmérő vizsgálatra. E piros betűs dátum azért kiemelkedőan fontos a számomra, mert a kontroll napja egybeesett a 24. házassági évfordulónkkal. (A 24 együtt töltött év több mint a felét a Parkinson kórral együtt – édes kettes helyett „keserű hármasban” - kellett sajnos leélnünk.)
Mindehhez csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy (talán az ünnepnapnak köszönhetően) éppen egy jó napot fogtam ki.

Hogy egy közhellyel éljek, sajnos gyorsan elszaladtak az évek… Ám ahhoz képest, hogy 2004-ben – immár 13 éve – diagnosztizálták a Parkinson kórt és 2011 szeptemberében volt a DBS műtétem, majd pedig tavaly májusban kaptam egy új (feltöltős) impulzus generátort, az állapotommal kapcsolatban nincs panaszra okom; helyesebben a körülményekhez és a lehetőségekhez képest, beleszámítva a Parkinson kórral járó elkerülhetetlen, folyamatos állapotromlást - amely utóbbi alól természetesen én sem vagyok kivétel - és a gyakori lefagyásokat, eleséseket valamint túlmozgásokat is. Ha érdeklődnek az állapotom felől, azt szoktam volt válaszolni:  „Falun szódával elmegy!”

Mindez persze nem sikerülhetett volna, elsősorban a feleségem, a fiaim, a közvetlen családom segítő, szerető támogatása nélkül, amiért leírhatatlan, örök hálát érzek feléjük!

KÖSZÖNÖM!

Üdv! BenMar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése