2014/10/20

2014-es helyzetértékelés egy képzeletbeli grafikonon


Immár 3 esztendeje élek bedrótozott aggyal és ezzel a DBS kütyüvel szimbiózisban itt a szívem fölött. Helyesebben az elmúlt hónapban, egészen pontosan szeptember 8.-án ünnepeltem újjászületésem 3. évfordulóját. 

Ha értékelni szeretném az elmúlt 3 évet, két részre kellene választanom a történéseket. Másképpen szólva - stílszerű szeretnék lenni a két elektródához, ami a szívemtől nyúlik az agyam mélyen található pontjaihoz – ha két görbével ábrázolnám a 2011. szeptember 8.óta eltelt időszakot, akkor egyik vonal az egészségi állapotomat, a másik pedig a közvetlen környezetem hozzám való viszonyát mutatná az eltelt idő függvényében.

Míg az előbbi, egészségi állapotomat ábrázoló folytonos vonal kisebb emelkedés után gyengén, de biztosan lefelé ível, addig az utóbbi görbe, a másikkal ellentétben szakadatlan fölfelé ívelő tendenciát mutatna; amelyeket summázva, az eredmény némiképpen mégis pozitív irányt venne föl. 

Röviden ennyi…. a többit meg már tudjátok... 

Üdv! BenMar


Fél lábbal itt, fél lábbal odaát

Hirtelen nagy sötét lett
eltűntek a fények
görcsös testem mélyéből
elillant a lélek

köröttem a semmiben
szomorú, halk hangok
megkondultak tán értem
szerető harangok

megmutatta az élet
amit ásott: vermet
ledobott a válláról
mint egy nehéz terhet

nem jutottam messzire
a fekete lyukban
szólított a doktorom:
"Gyere haza nyomban!"

Napként sütött rám a fény
szürke ködből zöld lett
a műtőhöz ez a szín
mindjárt jobban illett

nem pihentem sokáig
az árnyékvilágon
visszajöttem életem
amaz meg csak várjon!

bedrótozott agyamba
bevillannak képek
így én már a haláltól
többé sosem félek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése