2014/06/03

3. éves kontroll vizsgálat Pécsen - pozitív

Tisztelt Bíróság! Nagytiszteletű Esküdtszék! 

Örömmel, némi rossz közérzettel és kissé túlmozogva' bár, de bejelenthetem, hogy - igaz időben a 2014 szeptemberéhez képest némileg korábban -, az elmúlt hónapban sikeresen, a szokásos módon (videó felvétel, állapotfelmérő és pszichológiai tesztek tömkelege) lezajlott a 2011-es DBS műtétem III. azaz harmadik éves kötelező kontrollvizsgálata.

Az újabb pszichológiai teszten az "m" betűs szavak keresésekor olyannyira eltévelyedtem az agytekervényeim labirintusában, hogy csak néztem, mint Jenő a moziban! Mentségemre szolgáljon, hogy a házi videós felvételen viszont - megvillantva színészi tehetetlenségemet - jól szerepeltem! :D

Annak ellenére nem ment az a fránya "M", hogy egy alliterációra épülő versem is van, amely, (na ki gondolná?) épen az "M"-re épül... :D

Tudom, hogy senkit sem érdekel, ezért megmutatnám. Íme:



Margóra

Múltam marta mondatok... mit’
megmutattam másnak, 
most mának méreg-medrében 
maszatosan másznak,

meztelenül mélyre mentek,
minden mese, s múló
múmiaként mocsarakban
mocskosan megfúló...

Kérem tisztelettel a T. Házat, hogy az imént felsorolt indokaimat enyhítő körülményként tessenek szívesek figyelembe venni az ellenem felhozott vádak  mérlegelésénél, valamint végső soron a büntetés kiszabásánál!

MaradokTisztelettel:

 :D "Katona Péter. Tavasz utca 42. Gyöngyös. Heves megye" :D

UI!: Jól esett személyesen is néhány szót váltani hozzám hasonló korú "szintén zenész" DBS műtött beteg és sorstársammal!

ÜDV!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése