2013/02/05

Lehet máshogy is kérem…. (egy kiszolgáltatott beteg szemszögéből)

/ A megváltozott munkaképességű személyek ellátására való jogosultságának megállapítására hivatalból indult eljárás /

2013. február 4.-én, azaz a tegnapi napon, - igaz kissé hosszú időt vett igénye -, rendben lezajlott a két éve húzódó, évenkénti rehabilitációs felülvizsgálatom. Az eredményt, vagyis a határozat írásban rögzített formáját 1 hónapon belül kapom majd kézhez, ha minden a rajz szerint zajlik.

2007 óta sajnos már több bizottsági felülvizsgálaton is megjelentem, de ilyen empatikus, humánus, emberséges bánásmóddal (mind az orvos, mind pedig az asszisztencia részéről) a félelmeimet meghazudtolva ez idáig I. fokon még soha sem találkoztam. Ezt azért tartom fontosnak megemlíteni, mert korábban (a legelső 2007-es vizsgálatot leszámítva) megalázó módon minden egyes alkalommal úgy éreztem magam, mint egy lóvásáron…! - ( ezzel az érzéssel gondolom nem voltam/vagyok egyedül... J )  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése